startupowiec

Members
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O startupowiec

  • Tytuł
    Member
  1. Na pewno problematyczny będzie czas oczekiwania na zamówiony towar, który czasem liczy się w miesiącach. To może powodować przestoje w prowadzeniu firmy. Poza tym samo rozliczanie dokumentacji może przysporzyć wielu kłopotów, nie jedno biuro rachunkowe ma z tym problem. Nie jest to łatwy temat, a konkurencja w tym momencie jest już ogromna.
  2. Najlepiej będzie, jeśli przejrzysz sobie w Internecie dostępne regulaminy i poczytasz, jakie punkty regulaminu są obowiązkowe, a jakie możesz sobie odpusćić.
  3. W tym momencie chyba większość firm kurierskich ma podobne ceny za jednakowy typ usług. Myślę, że powinieneś po prostu spróbować i samemu wyrobić sobie zdanie na ten temat, gdyż różnym ludziom pasują różne rozwiązania.
  4. Podobno płatne reklamy na Facebooku są bardzo skuteczne. Dodatkowo, płacimy dopiero w momencie, gdy ktoś kliknie naszą stronę, a nie przez cały czas.
  5. Myślę, że na początek dobrze jest prowadzić sklep na Allegro. W późniejszym okresie można prowadzić jednocześnie Allegro i swój sklep, aby w ostatecznym rozrachunku zrezygnować z tego pierwszego. Niestety, prowizje są jakie są, dlatego lepiej pracować nad własną stroną, bo chyba nikt nie lubi się dzielić swoimi zyskami.
  6. Na pewno Shopper, chociaż jest to trochę problematyczne, gdyż nie da się automatycznie przenieść formatowania tekstu (przynajmniej mnie się to nie udało), i trzeba poprawiać ręcznie. Z innych platform niestety nie miałem okazji korzystać.
  7. Możesz próbować organizować konkursy, w których trzeba polubić nasz fanpage, aby móc wziąć w nim udział. Absolutnie odradzam kupowanie polubień na portalach ogłoszeniowych. Może i otrzymamy upragnione polubienia, ale od grupy osób totalnie nie związanych z tematyką strony, a co za tym idzie, nie będą to aktywni użytkownicy, generujący ruch.
  8. Można próbować zbudować ją samemu. Nie jest to łatwe zadanie, w szczególności, że nie możemy sobie wysyłać na przykład swojej oferty ot tak, komukolwiek. Musimy mieć na to zgodę. Najłatwiej stworzyć jakiś darmowy bonus i udostępnić go w sieci w zamian za zapisanie się do newslettera.
  9. Powiem wprost - na wszystkich, które przyjdą ci do głowy. Możesz powielać na nich treści, ale ważne, żeby coś się tam działo. Można w ten sposób dotrzeć do większej liczby osób, gdyż nie każdy ma profil na podstawowych portalach społecznościowych.
  10. Jeśli posiadasz bloga postawionego na Wordpressie, znajdziesz kilka darmowych wtyczek do samodzielnej poprawy pozycjonowania. Nie są to trudne rzeczy i z pewnością poradzisz sobie sama. Nie potrzebujesz też do tego żadnej, nawet minimalnej wiedzy w temacie.
  11. Proponuję omijać szerokim łukiem te bardziej znane firmy, gdyż zazwyczaj mają w umowach różne haczyki. Początkowa opłata jest bardzo niska, ale później jesteśmy zobligowani do przedłużenia umowy, oczywiście dużo, dużo drożej niż na początku.
  12. Zawsze warto prowadzić bloga do konkretnej strony internetowej, gdyż można zamieścić na nim trochę mniej oficjalne notatki. Najważniejsze, aby robić to regularnie, tak, żeby czytelnicy widzieli, że coś się dzieje.
  13. Wszystko zależy od tego jaka to dokładnie działalność. Samodzielnie zarabiający e-biznes to tygodnie lub nawet miesiące wytężonej pracy. Trzeba po prostu zacisnąć zęby i nie poddawać się w tym pierwszym, trudniejszym okresie. Dobrze jest mieć wtedy jakieś dodatkowe źródło dochodu.
  14. Proponuję zebrać odpowiednią próbę osób i utworzyć dla nich ankietę. To chyba najprostsza i najbardziej miarodajna metoda analizy rynku, trzeba tylko dokładnie przemyśleć sobie, jakie chcemy zadać pytania i co nam dadzą uzyskane odpowiedzi.
  15. Najlepiej by było mieć jakąś znajomą księgową, która co miesiąc rozliczy nam nasze faktury. Jeśli nie mamy ich dużo, zapłacimy za taką usługę niewiele, a przynajmniej będziemy mieli pewność, że wszystko jest poprawnie przygotowane. Nie polecam robić tego samemu, gdyż można sobie przypadkowo po prostu zaszkodzić.