Bizneswoman

Jak samodzielnie poprawić pozycję mojej strony w wyszukiwarce?

5 postów w tym temacie

Nie chcę na razie inwestować pieniędzy w pozycjonowanie strony. W jaki sposób mogę samodzielnie wpłynąć na to, żeby pozycja strony w wyszukiwarce była choć trochę lepsza? Co robić, czego unikać? Nie znam się na tym kompletnie, proszę o rady dla bardzo początkujących użytkowników.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A jaka to strona? W wielu przypadkach nie da się nic zrobić bez wydania konkretnych pieniędzy, np gdy chodzi o sklep internetowy. W sklepie jest mało treści, opisy produktów krótkie i często nieunikalne.

Jeśli to strona tematyczna czy blog, to można samodzielnie zdziałać bardzo wiele. Dużo treści i  optymalizacja wewnętrzna na pewno da jakieś efekty, tylko że bez linków się nie obejdzie i trzeba je zdobywać.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kluczem do pozycjonowania są stałe frazy których powinno się używać. Powinny być to słowa, które wpisuje użytkownik do wyszukiwarki i przez które może trafić do Twojej strony- używaj ich często, a będzie wyżej w wynikach wyszukiwania.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli posiadasz bloga postawionego na Wordpressie, znajdziesz kilka darmowych wtyczek do samodzielnej poprawy pozycjonowania. Nie są to trudne rzeczy i z pewnością poradzisz sobie sama. Nie potrzebujesz też do tego żadnej, nawet minimalnej wiedzy w temacie.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wtyczki do pozycjonowania? Nie trzeba do pozycjonowania żadnej nawet minimalnej wiedzy?

Szczęka mi opadła, naprawdę.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.