Bizneswoman

Na jakich portalach społecznościowych warto posiadać profil?

3 posty w tym temacie

Na jakich portalach, oprócz oczywiście Facebooka, warto założyć profil firmowy, który mógłby generować ruch na stronie internetowej? Forumowicze, gdzie macie swoje konta?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

 

Oprócz Facebooka jest wiele innych możliwości. Wszystko zależy od profilu działalności. Warto przywołać tu Twittera- wydaje mi się dobrym narzędziem do komunikacji z klientem, ponieważ opiera się na krótkim i zwięzłym dialogu. Jeśli jest taka możliwość warto poświęcić chwilę przykładowo na Instagram- w handlu, ale nie tylko może być przydatnym narzędziem marketingowym. Dzięki odpowiednim hasztagom możesz dzięki niemu dotrzeć do dużej ilości osób. Snapchat może być nieco bardziej wątpliwym sposobem promocji, jednak daje możliwość podglądu niemalże “na żywo” przez co dodaje marce autentyczności, a prezentowanie się w atrakcyjny sposób na pewno przyciagnie uwagę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Powiem wprost - na wszystkich, które przyjdą ci do głowy. Możesz powielać na nich treści, ale ważne, żeby coś się tam działo. Można w ten sposób dotrzeć do większej liczby osób, gdyż nie każdy ma profil na podstawowych portalach społecznościowych.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz